مقالات

کف پوشهای LED

کف پوش های LED نورانی

پنلهای نورانی تمام رنگی امکان نمایش افکتهای نوری متنوع به صورت تمام رنگ را دارا می باشند همچنین افکت های نوری آن در هر زمان و با هر سلیقه ای قابل تغییر می باشد.
این محصول علاوه بر وزن سبک، نصب و جابجایی آسان، دارای مقاومت بالایی میباشد که میتوان از آن بر روی دیواره و یا کف سالن ها، مراکز تجاری ، غرفه های نمایشگاهی و … استفاده کرد که با استفاده از آنها مکان مورد نظر به یک محیط زیبا و متفاوت تبدیل خواهد شد.

کف پوشهای LED
نورپردازی از کف یکی از جدیدترین و زیباترین روشهای نورپردازی میباشد .استیج نورانی بانورپردازی بسیار زیبا از کف در ابعاد مختلف و با سطح شیشه ای مات گزینه ای مناسب جهت کلیه مراکز نمایشی مانند سالنهای کنسرت ، سالنهای تئاتر و… همچنین قابل استفاده در کافی شاپ ها و نیز کلیه راهروها به صورت نور سفید و تکرنگ می باشد .

نورپردازی از کف میتواند با افکتهای جذاب و پر جنب و جوش هیجان فراوانی را به مخاطب القا کند و یا با افکتهای آرام و دلنشین محیطی آرام و دلپذیر برای شما فراهم آورد.

 

استیج رقص

اولین نکته ای که عروس و دامادها به آن دقت می کنند زیبایی سالن های تالار پذیرایی می باشد. بعد از ساخت یک سالن زیبا، نورپردازی حرفه ای می تواند زیبایی دوچندان به سالن ها بدهد.

یکی از این نوع نورپردازی ها، نصب استیج رقص یا کف ال ای دی می باشد. اهمیت نورپردازی در طراحی سالن عروسی کمتر از ساخت آن نیست.

نورپردازی کف ال ای دی با قابلیت اجرای بینهایت افکت ، با نوردهی فوق العاده پ همچنین فول کالر بودن آن نظرهای زیادی رو به خود جلب می کند.

سیستم های نورپردازی استیج و مراسم

استیج رقص نور فول کالر به سبب قدرت به نمایش درآوردن ۱۶ میلیون رنگ و امکان کنترل رنگ ها از زیباترین نوع نورپردازی از کف می باشد.

نورپردازی داخل سالن از عوامل خیلی مهم در داشتن سالنی زیبا و لاکچری می باشد. شرکت مایسانور با دارای بودن کادری مجرب و حرفه ای آماده همکاری با شما تالاداران محترم می باشد.

 

کف های نوری رنتال

اگر شما نیاز دارید در مراسم مختلف ،کف ال ای دی خود را جا به جا کنید بهتر است از کف ال ای دی رنتال استفاده کنید :

کفپوش-ال-ای-دی
کف ال ای دی رنتال (پیست ال ای دی رنتال ، کف نورانی رنتال و … ) از واحدهایی با متراژ ۱ متر مربع تشکیل میشوند که با اتصال آنها در کنار هم و به اندازه دلخواه یک استیج ال ای دی و یا کف نورانی با رقص نور و افکت های نوری متنوع و چشم نواز اجرا می شود.

موارد استفاده کف پوش های نورانی:

کنسرت ها
سمینار و مراسم
استیج و سن
مسیرهای نورانی
غرفه های نمایشگاهی

 

مشخصات و امکانات کف پوش های LED

• بدون محدودیت در ابعاد
• افکتهای بسیار زیبا و متنوع
• قابلیت همگام سازی با موسیقی در مدلهای سفارشی
• امکان انتخاب افکت توسط کاربر
• دارای نور سفید(جهت راهروها بصورت روشنایی هوشمند و حساس به حرکت )
• در مدلهای تکرنگ ( قرمز ، آبی ، سبز ) ، دورنگ ( قرمز-آبی ، قرمز- سبز ، سبز-آبی ) و سه رنگ (قرمز-آبی- سبز )
• قابلیت نمایش سه رنگ در مدلهای دورنگ
• قابلیت نمایش هفت رنگ در مدلهای سه رنگ
• مصرف برق بسیار کم بدلیل استفاده از تکنولوژی ال ای دی
• دارای یکسال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش

راهنمای خرید کف پوش LED

کف پوش های ال ای دی

* اولین مشخصه

یک کف ال ای دی ساختار و ظاهر آن میباشد ، در حال حاظر کفپوش های ال ای دی با سه نوع سطح شیشه، فلکسی و های پک عرضه میشوند که ظاهر اصلی این کفپوش ها را تشکیل میدهند.

در این بین کف ال ای دی های با ساختار سطح شیشه شکیل تر هستند و هارمونی بهتری با سالن پیدا می کنند و سطوح های پک از نظر شکل ظاهری در رده آخر قرار میگیرند.از نظر جنس بدنه نیز از سه ساختار متفاوت باکس فلزی ، باکس ABS و پروفیل شبکه بندی شده مورد استفاده قرار میگیرد.

کف ال ای دی های باکس ABS (پلاستیک فشرده) به دلیل سبک بودن قابلیت پرتابل بهتری نسبت به کف ال ای دی های با بدنه فلزی دارند همچنین این نوع از پیست رقص ها به دلیل عدم خوردگی در برابر اب و رطوبت شاخصه ضد آب بهتری نسبت به مدل های با بدنه فلزی دارند.

* دومین مشخصه مهم

در کف ال ای دی ، تراکم پیکسل یا تعداد ال ای دی در متر مربع میباشد ، به هر میزان که تراکم ال ای دی ها بیشتر باشد تصویر و افکت نمایشی نیز با وضوح بیشتری قابل رویت هستند.

از این لحاظ میتوان کف ال ای دی ها را به دو دسته کف ال ای دی های افکت پذیر و کف ال ای دی های تصویری دسته بندی کرد که کف ال ای دی های تصویری معمولا تراکم پیکسل بالاتر از ۲۰۰۰ پیکسل در متر مربع دارند که این تراکم پیکسل قابلیت نمایش فیلم و افکت های تصویری را به طور مستقیم از لپتاپ فراهم می آورد.

از طرف دیگر کف ال ای دی های افکت پذیر معمولا به صورت آفلاین عمل میکنند و افکت ها بر روی مموری از قبل ذخیره شده اند.از لحاظ قیمت نیز قیمت کف ال ای دی های تصویری به مراتب بیشتر از قیمت کف ال ای دی های افکت پذیر میباشد.

* سومین مشخصه

اساسی کف ال ای دی ٔ قابلیت پرتابل شدن میباشد. کف ال ای دی های پرتابل ْ قابل نصب و راه اندازی در مدت زمان بسیار کوتاه تری نسبت به کف ال ای دی های ثابت هستند که این قابلیت در اجاره کف ال ای دی بسیار اهمیت دارد.نصب و راه اندازی سریع امکان اجاره کفپوش ال ای دی را فراهم می آورد.

 

*چهارمین نکته

در خرید پیست رقص ، مقاومت محصول در برابر آب و گرد و غبار می باشد .

مقاومت یک وسیله الکترونیکی در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP اندازه گیری میشود که با دو رقم مشخص میگردد که رقم اول مقومت در برابر گرد و غبار و رقم دوم مقاومت در برابر آب را نشان میدهد.

که هر چه مقدار این ارقام بالاتر باشد مقاومت وسیله در برابر آب و گرد و غبار بیشر میشود.

سوالات متداول کف پوش ال ای دی

کاربرد کف پوش ال ای دی را ذکر کنید؟

کاربرد کف پوش های ال ای دی بسیار وسیع خواهد بود، توسط این کف‌پوش‌ها می‌توان اطلاعات دلخواه، لوگو یا متن را به نمایش گذاشت و یا توسط نشان دادن فلش‌هایی، جهت حرکت افراد را مشخص و تعیین نمود.

حتی برای خارج کردن سریع و ایمن مردم در هنگام نیاز و یا هنگام خطر، مثلاً از سالن انتظار یک فرودگاه یا روشنایی یک صحنه تئاتر می‌شود آن را مورد استفاده قرار داد.

 

در حال حاضر چند نوع کف پوش ال ای دی داریم؟

اولین مشخصه یک کف ال ای دی ساختار و ظاهر آن میباشد، در حال حاظر کفپوش های ال ای دی با سه نوع سطح شیشه، فلکسی و های پک عرضه میشوند که ظاهر اصلی این کفپوش ها را تشکیل میدهند.

کف پوش led پرتابل چیست؟

کفپوش ال ای دی های پرتابل ْ قابل نصب و راه اندازی در مدت زمان بسیار کوتاه تری نسبت به کف ال ای دی های ثابت هستند که این قابلیت در اجاره کف ال ای دی بسیار اهمیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.